Zorg ervoor dat Javascript is ingeschakeld voor de toegankelijkheid van de website Janus Henderson Investors breidt EMEA Institutional Team uit - Janus Henderson Ivestors
Voor individuele beleggers in Nederland

Media Centre

Janus Henderson Investors breidt EMEA Institutional Team uit

​Janus Henderson Investors heeft vandaag nieuwe aanstellingen binnen het EMEA Institutional Team aangekondigd.

Jennifer Ockwell is benoemd tot Head of UK Institutional en Sylvain Agar is benoemd tot Head of EMEA ex UK Institutional. Jennifer en Sylvain vallen allebei onder de verantwoording van Nick Adams, Head of EMEA Institutional.

Binnen het UK Institutional Team zijn ook twee nieuwe aanstellingen gedaan – Mark Fulwood is benoemd tot Head of UK Business Development en Anil Shenoy is nu Head of UK Institutional Clients. Beiden vallen onder de verantwoording van Jennifer Ockwell. Sylvain heeft een team van zes mensen voor continentaal Europa, het Midden-Oosten en Afrika en naar verwachting komt daar de komende maanden nog iemand bij.

Als reactie op de benoeming voor deze senior posities zei Nick Adams, Head of EMEA Institutional: “Door de uitbreiding van het institutionele team van Janus Henderson Investors kunnen we voortbouwen op ons succes van de voorbije jaren.”

“Naast de uitbreiding van ons klantenbestand, en spreiding buiten het VK, werken we met onze klanten ook steeds meer aan hun specifieke wensen voor beleggingen en dienstverlening.”

“We hebben mensen van het kaliber en met de ervaring van Jennifer, Sylvain, Anil en Mark nodig om te kunnen voldoen aan de hoge verwachtingen van onze klanten.”

Janus Henderson Investors heeft al een sterke aanwezigheid op de Britse en Europese markt. Het uitgebreide wereldwijde distributieteam van Janus Henderson Investors bestaat uit bijna 600 medewerkers, waarvan er 230 in Europa zijn gevestigd.